onsdag 9 december 2009

Lantlig inredning shabby chic lantlig stil




Första Nyhetsmailet är ivägskickat med mängder av fina erbjudanden.


Om du inte fått något eller vill ha nyhetsutskick så maila mig på


(Ps! Kopiera adressen och lägg in den i ert eget mailsystem - annars fungerar det inte)

Det tog sin tid - men nu är ni också 1032 st som prenumererar!!!

Idag blir det underbara bilder från några bloggkunder.



Petra från Nöystugården som bor i vidunderligt vackra Överkalix - vid vattnet ... SUCK!!!


Med sina pepparkaksbakande bustroll :-)


En vacker bild på Silverkandelabern som Petra också fotat.


Julpyntat hos Cilla med bloggen "Vit som snö" Ängeln
kommer från min webbutik




Min namne Måd på "My precious Home" har fotat plädarna



Här den ljuvliga höstpläden Country Classic



Den finns även som överkast





Johanna som har fotat den vita kyrkokandelabern visar så mycket vackert på sin blogg - hon säljer gamla möbler - tänk att ha en antikaffär - jag skulle nog behålla allt själv!!!



Härliga Anita på Anitas Ljuva rum har också fotat den vita kandelabern kika in där så får ni er ett gott skratt - men kom ihåg att vi har 3 Gourmetrestauranger i byn - maila mig om ni vill äta gott här så ni inte hamnar på fel ställe :-)


En till bild från Anita som tävlar om Julbordsdukning på IKEA!!!

Klicka här och rösta på hennes vackra dukning



Guldkandelabern som bor i Norge - bilden är lånad av Astrid

16 kommentarer:

Stina sa...

Kram till dig du goa gumman. Nu ska jag kika in i butiken. (Det gör jag lite då och då). Kramis Stina

Bibbi sa...

Så många fina och inspirerande bilder;)
Den vita kandelabern samt den stora Madonnan är ju underbara!!!
Måste kika in till dig igen... Blir alltid bara så handelssjuk;P
Kramar

Vit som snö sa...

Det är lätt att ta fina bilder av det vackra man handlar hos dej Maud! Och du har stående ok att låna mina bilder av det jag shoppar hos dej:)
Ha en mysig kväll!
Kram Cilla

Bitte sa...

Vad många fina bilder du visar! :-) Det är roligt att kunna se sakerna i hemmiljö också, för då får man lite tips på hur man kan fixa till det.

Ha en fin kväll!

Kramar
Beatrice

Unknown sa...

hej
verkligen vackra bilder du visar från bloggvänner - trevligt.
din butik är full av vackra saker- jag ska kika in där innan jul
allt gott till dig.
kram
Catthie

Viveka i Bläckhornet sa...

Ojj vad jag längtar tills det kommer. Känner mig som ett barn på julafton...hihi. Vilka härliga bilder du visar runt på dem. Den är ju så snygg!

Såg att du fått iväg nyhetsbrevet nu men jag har inte fått det. Har jag kanske glömt anmäla mitt intresse?

Tack för att du skickade paketet så fort. Det kommer på fredag har jag kollat upp.

Kraaaam

Viveka

i Emmas vita hem sa...

Hej hej :)
Så härligt med lite kundfoton, och så roligt at se hur fint alla har pyntat på deras eget sätt men med lika varor.
Du har en underbar butik, så synd att det var stängt hos dig i sommar när vi var i Gammelstad på besök! Men nästa gång så :)
Ha det gott! Många kramar Emma

Vitt för själen sa...

Hihi..skrattade högt när jag läste min kommentar, om din Blocket-kamin!
Ja jädrar..har man bestämt sig, så har man ;)
/Sophia

Villa nöystu sa...

Men så förvånad jag blev nu... hahahah... vad roligt att du vill visa mina bilder. Dock är det omöjligt att göra rättvisa av allt det vackra som jag hittar hos dig.

Dina nyhetsbrev, de älskar jag, så nu måste jag kolla min mail.

Må gott nu raraste Maud,
kram Petra

lugnet sa...

Sååå länge sedan jag tittade in till dig! Härliga bilder!! Hoppas det går bra med affärerna!! Jag stod på en julmarknad förra helgen och det var lite halvtrögt med försäljningen. Tror de flesta handlade gott och åt och köpte lite smått.
Kramar//Ullis

Barbro sa...

..Tittar in hos dig lite då och då..du har så mycket vakert att titta på ...önskar dig och din familj en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År...vi hörs !!Kramar från Barbro..

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ så mycket vackert..önskar jag hade råd att köpa mig de där vackra adventsljustakarna!!

kramis♥God jul

. sa...

Så mycket vackert det finns i din butik! Och kanske har ni bättre med julstämning däruppe, dvs snö! Här på västkusten är det bara ljummet.../Camilla

AkH sa...

Så mycket vackra saker du visar! Skall in och kika i din buik nu! Ha en härlig helg!
Anna-Karin
hemochting

Hanna sa...

Så mycket fint.
Kram
Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du visar så fina bilder från olika bloggare. Nog har jag fått nyhetsbrevet så nu har jag suttit och drömt om både det ena och andra.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails