fredag 5 mars 2010

Franska hissgardiner, knythissgardiner gardiner i lantlig stil provence och diddi smycken 70% rabatt


Har precis packat upp underbara knythissgardiner med ljuvliga franska texter:
Vin korkstryck - "Val de Loire" från 249:-
finns HÄR  i webbutiken
Kudden kostar 99:- och finns HÄR

Vår i Provence!
Från 249:- Finns HÄR


Matchande stort kuddfodral i sandfärg 99:- finns HÄR

"Printemps en Provence" finns i svart också - så vackert när den silar vårsolen!

Finns   HÄR
Naturligtvis med matchande kudde!


Diddis härliga smycken har också kommit hem!
Alltid minst 50% rabatt!
Lägg till er som fans  
så ni inte missar en massa fina erbjudanden! 


23 kommentarer:

Lyktor och Tyg sa...

Gardinerna är underbara, kan kanske bli ett par. Smyckena lockar också¨, man bli så sugen på handla nu när man känner att våren är på väg.
Kram Kristina

Ett Vitare Hem sa...

Åh de gardinerna är ju hur underbara som helst, varför har jag inga bra storlekar på mina fönster....
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Tina sa...

Hej!!!
Men sååå underbara bilder!! Vilka fantastiska gardiner!!Ska ta en nogrannere titt om de kanske skulle kunna passa i mina fönster =)
Hoppas på att jag vinner din tävling =D
Hoppas du mår bra & att du haft en fin vecka & att du får en fantastisk helg!!
Varm kram från lilla mig!
Tina

(eddas) sa...

Nydelige liftgardiner og puter...noe og ønske seg det:)
ha en fin aften
eddaKlemmer:)

Blomstertorpet sa...

Hejsan!

Vilka fina gardiner det vore något till torpet nu till våren..

kram/ Marie-Louise

Hulda sa...

Tøffe gardiner! Likte skrifta på dem, det var virkelig det lille ekstra.

Photo by Maria sa...

Så snygga gardiner och kuddar.. Verkligen..

Kram Mia

Hjärtat Mitt sa...

Underbara gardiner. Synd bara att det är så mycket annat som ska fixas med här hemma nu.
Men vid senare tillfälle kanske.
Ha en underbar helg.
Kram Mari

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej.
Men så jättefina bilder på den skira gardinen.
Så mycket fint du säljer.
Gissa vad som sitter på min dörr, vet inte om den passar, men jag älskar den.
Ha en fin helg.
Kram Zara

Vit som snö sa...

Hissgardinen med vintrycket faller jag totalt för!!! Vill haaaa!
Ska filura lite på det;)
Ha det gott! Kram Cilla

Bitte sa...

Vilka somriga gardiner du har fått hem! Precis såna där har jag letat efter, jag måste kika in i butiken för att se om måtten möjligen kan passa våra megastora köksfönster :-).

Ha en fin lördag!

Kramar
Beatrice

Monika sa...

Hej Maud! :o)

Såna gardiner MÅSTE jag bara HA :o)

Får nog ta en shopping runda till dej igen verkar det som ;o)

Så snygga!

Trevlig helg!

Kram

Monika

Unknown sa...

Hej Maud
Så massor av fint du har fått hem, känner att det nu är vår, vill ha nyt, nytt...
Hissgardinerna är superfina... skulle passa i mina fönster.

Ha det gott
Kramar
/Maggan

MårsArt sa...

Här hittade jag mycket fint.
Jag blev riktigt sugen på en av (advents)-ljusstakarna från din shop.
Måste fundera...jag har ju INGEN ljusstake förut...hmm.
Kul att du tittade in hos mig.
Kram
Agneta

Ullis/Leva på landet sa...

Så otroligt snygga gardiner. Skulle kunna ha dem i varenda rum. Frågan är vilket rum som ska få dem.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Käranån sa...

Jättefina gardiner!! Vackra smycken!

Unknown sa...

Wow, vilka snygga saker ni fått hem, gardinerna är bara så himla snygg, näe, nu måste jag läsa vidare på din blogg.
Ha en skön söndag.
Camilla

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilka underbara gardiner!
Synd att vi har ett hus utan "normala" fönster!

Kram Mimmi

Anna-Leena sa...

Gardinerna är jättefina.
fina smycken är alltid kul.

Kram Anna-leena

Nyanser av vitt sa...

Hej
Så fin hissgardin. Ska bara mäta fönstret sen återkommer jag. Har försökt att klicka på anmälan till nyhetsbrevet men det fungerar ej :O)
Kram

Unknown sa...

Hej Maud
så fina hissgardiner :o)
man får verkligen vårkänslor när man ser dina varor.
ha en toppen kväll

varma kramen Catthie

toves sammensurium sa...

For noen lekre gardiner...tror jeg må titte innom butikken din!!!!!!!!!! :)

MONICA LIVAS sa...

These all are wonderful!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails