torsdag 18 mars 2010

Lantlig stil, shabby chic - Romantiska rosor i rosa och vitt på pläd överkast kudde och mugg

Snart kommer en leverans som jag länge längtat efter och ringt och tjatat om varenda dag nästan ;-)

Ljuvligaste ROSA quiltarna med romantiska rosor på...kostar dessutom lagom - 698:- till enkelsäng ochh 1195:- till dubbelsäng.



Kudden 45x45 cm kostar 159:- - då ingår innerkudde.

Det finns en vacker serie med vita rosor också!
Samma lagompriser :-) 

Matchande kuddfodral.

Hela serien går att förhandsboka HÄR

De kommer även hem en ljuvlig rosmugg - påminner om de engelska muggarna som jag länge drömt om - men de här muggarna törs jag dricka från varje dag (69:-)

De finn HÄR i webbutiken.

Tävlingen är avslutad och jag räknar febrilt lotter samtidigt som jag packar upp massor med leveranser - äntligen börjar de där vilsegågna båtarna nå sveriges hamnar och mina varor kommer till butiken - om ni visste vad jag jagar leverantörer;-)

Till nästa inlägg skall lottningen vara avgjord!!!

36 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Åh, de rosa kuddarna och muggen ... fiiina .. får tänka först innan då pengarna växer inte på träd hos mig! Vad tillkommer det förutom 159:- (per kudde) och 69 :- (mugg)?
Väldigt fina saker!
:)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

oj så fint....lika fina båda två, svårt att välja där....

muggen är oxå underbar....

Kramizz Nilla

(eddas) sa...

Åhh så mye fint med roser på....som jeg bare elsker:)
eddaKlemmer

Anki sa...

Åh vilka fina, jag gillar verkligen den med vita rosor...mmm! Kan nog vara att fundera på, å överlägga med plånboken, hihi!

Kram kram!

Synnøve. sa...

Så fina det var de där överkasten. Rosor är så fint.
Gillar din temugg skarpt. Det är gott att dricka te ur sådana muggar.

Väntar med spänning på dragningen.
Ourhärdligt hihi.
kramen Synnöve.

My coastal home sa...

LJUVLIGA TING!!! Älskar fjärilar!
Går in och kikar!
Jackie

Anette sa...

Wow så fina saker! Vill definitivt ha...

Kraaam Nettan

vita drömmar och svarta tassar sa...

ljuvliga saker!!min syster fick uret du skickade i går,,,nu visste vi ju inte hur stor den va!! så döm om vår förvåning när de visade sig att den var så stor....helt underbar den kommer att bli en kanon present....
Ha en bra vecka
kram wivi

Vit som snö sa...

Jag tycker överkastet med vita rosor var helt underbart fint!
Varför har jag redan ett fint överkast undrar jag nu...
Kanske nån av tjejerna vill ha ett, ska kolla saken. Fast där är det svart som gäller:(
Muggarna såg så söta ut också!!!
Kram Cilla

Hem och Harmoni Marie sa...

Dom kuddarna skulle vara perfekt i vårt sovrum, helt ljuvliga :)

Jo, ang pallen. Järnet har jag målat med en metallfärg, som var ganska trögflytande men som flöt ut perfekt när den torkade. Inte ett penseldrag syns. Dock var torktiden ganska lång, i alla fall för mig utan tålamod :)
Färgen heter CombiColor (slät) och kommer från Rust-Oleum. På burken (0,25 liter) är det en bild på en järnbalk, verkar vara för både inomhus och utomhusbruk. Inköpt på Bauhaus.

Ha det gott, kram Marie

HOUSE of ADELA sa...

Men det quiltade rosa överkastet/pläden är ju helt underbart!
Kram
Adela

Photo by Maria sa...

Åhhhh vad fina överkast.. Såna skulle jag vilja ha, men med två katter som gärna ligger på sängen så får jag ta billigare varianter :-(

Kram Mia

Märta sa...

Vad mycket fint du får in i butiken. Usch att plånboken ska vara så tunn. Min lön ska räcka till så mycket nu när mannen har så dåligt med jobb i sitt företag.
Hoppas att det kommer bättre tider så jag kan handla lite snart.
Ha det så gott! Märta

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh så fint... Önskar jag kunde övertyga min pojkvän att han också tycker om den här stilen... :) Trevlig helg. Vänligen Johanna

Fröken Machuna sa...

Åh va fint överkast. Favoriten är det första... Mkt fint.

Ha en toppen fin dag.

Fröken M

Alexandra sa...

Oj, det rosa överkastet skulle passa perfekt i vårt sovrum när vi renoverat där och köpt en ny dubbelsäng! Måste visa mannen! :)

Trevlig helg!

Kram Alexandra

Malin sa...

Åh.... så fina och sommriga! Och vilket toppen pris sen! Själv har jag ett blått lappöverkast som vi fått från min syster när vi gifte oss. Tyceker mycket om det, vilket arbete det är ändå.

Ha det gott.

Kram Malin

Stina sa...

Det var den perfekta rosa färgen kan jag säga.:-) Kram Stina

Tina sa...

Hej vännen!!
Varm kram & en trevlig helg önskar jag dig!!
Tina

Unknown sa...

Hej Maud
Vilka fina överkast/ filtar, för det har jag min till, en riktig mysfilt.

Önskar dej en underbar helg
Kramar
/Maggan

Mia sa...

Ja men du har ju så rätt, det viktigaste är ju busen. Om jag bara får en liten buse denna gång så kan jag stå ut med mycket på vägen. :)

Kram Mia

Snäckskalsdalen. sa...

Hejsan!
Vackra saker du får in i butiken! Riktiga vill-ha-saker!
Trevlig helg
Agneta

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka ljuvliga quiltar !
Hoppas våren är på väg även där uppe hos dig !
Kraam/Lotta

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen, underbara plädar du har beställt hem kan nog aldrig få för många av just quiltade plädar.Ha en underbar helg.
Kram Theres

Nytt och Slitet/Louise sa...

Jummy jummy...så fiint!!!

Kramiz

Mycket annat & lite betong sa...

Vilka vackra överkast och kuddar!

Trevlig lördagkväll!
Agneta

Vända blad sa...

DET var en jättefin mugg! Underbart när detaljerna är så rikt utformade.
Hoppas ni har en mysig helg =)
Kram Maria

Fröken Råsmart sa...

Så fina hissgardiner du visar! Hissgardiner kan man inte få för många av :-)

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Hanna sa...

Så mycket fint.
Kram
Hanna

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maud.
Oj så snygga grejor du har fått i butiken.
Jag längtar tills jag får möjlighet att hälsa på där.
Hoppas du och familjen mår bra, och att ni har en fin helg.
Vi har fint väder i dag, så nu blir det en liten åktur med skidorna.
Ha det så bra.
Kram Zara

Anita sa...

Men gud vad fina plädar, jag kommer över så fort jag kan!

Anonym sa...

Åh vad mycket fint! Tack för titten hos mig och din rara kommentar. Ha en skön kväll! /Sofia

marianne sa...

Oh,så ljuvligt.Skulle va fint i mitt uterum.Kram Marianne

annika sa...

Oj oj oj så fina quiltar du visar. Med tanke på vilken tid det tar att sy dem så är det billigt!
Kram annika

Anette sa...

Ett tips till dej. Tofsar. Maria Montezami har gjort mej sugen på dem. De är rätt fina faktiskt. Kanske något att ta hem? Det är nog inte bara jag som inspirerats av henne.

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails