måndag 16 augusti 2010

Formex och Jeanne darc living magasin

Senaste numret av Jeanne d´Arc Livings magasin finns nu i butiken!

Mitt absoluta favoritmagasin - mer som en bok än ett magasin!

Hjortgården finns med som annonsör i Augustinumret - det firar vi med ett extra bra pris på Magasin nr 6.

69:- så långt lagret räcker (ord 89:-) -  Så skynda er till butiken eller beställ ditt ex i webbutiken.


Vi har lagt en stor order hos JD - som inte kan komma snabbt nog :-)

Det är något speciellt med deras "handlavede" ting - unika med en ljuvlig antik patina.

Jeanne d´Arcs sortiment hittar du HÄR

Nu har man landat efter FORMEX besöket - så många nya spännande leverantörer vi hittade!

Tyvärr glömde jag totalt bort att fota - handlade massor som kommer hem med början i September.
Det var varmt - vi var många och fötterna värker fortfarande - men det var det värt.

Min favoritfigur Mumin - i en av montrarna - minns inte vilken...



Boken  "Lev Vackert"  är äntligen på väg - det blev lite missförstånd med beställningen - men nu är den snart på väg till alla er som väntar :-)

6 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej!
OJ så mycket fina bilder!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Kram Sirpa

designofluna sa...

Hej! Jag tänkte få passa på att säga att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Unknown sa...

Hej Maud
Du har ju så mycket fint hemma nu... ska det komma mera...
Du har så bra smak och bra priser.

Många kramar
/Maggan

Anette sa...

Tack för titten i butiken idag. Du har så mycket fint och man vill ha allt;) Just nu sitter jag med Jeanne D ark magasinet. Mycket inspirerande!
Kraaam/Nettan

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej svejs!
Här inne hos dig är det
gudagott att vara!

Ha det bäst!!!
Kram från mig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser fram emot när höstens varor börja dyka upp, förstår att du hittat mycket fint på mässan.
Ha en bra söndagkväll
Kramar
AnnaMaria

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails