torsdag 16 september 2010

Tolix och pall i metall

Visst är de råsnygga Tolixstolarna - har ju funnits ett tag på näthinnan...
Vi har även varit i kontakt med leverantören - det skulle bli en jättepall med bara stolar...- i lilla Kyrkbyn.

Jag fick tyvärr sansa mig ;-)




Gissa om jag blev glad när jag hittade den här varianten av plåtpall!
Inte Tolix men kostar knappt 1/3 del av dem - får bli mitt substitut så länge :-)
Då var det bara att bestämma vilken av alla härliga färger man skall välja!!??
De här skulle väl passa i ett shabby chict hem...



eller skall man bryta av med lite tuffare färger kanske...

Vilken färg blir din favorit?

18 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga! Jag skulle nog ta vit eller svart (så tråkig jag ä ☺) eller faktiskt en röd om jag vill ha lite piffig färg. Snygga ä dom i alla fall. Ha det gott. Kram Lenita

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Maud!
Tack för senast, så trevligt att träffa dig och få ett ansikte till ett namn!

Så också ditt hjärta bultar för Tolix - mitt med!! Men jag är ju då sån att jag vill helst hitta en sliten gammal stol eller pall. "substitutet" är också en läcker pall och jag skulle nog välja den vita, **fniss**
Kram Monica

Lotten sa...

Substituten var fina allihop tycker jag.... men rosa och orange var mina favoriter ;-)

Dessie sa...

Jättefina. Jag skulle nog vilja ha en grå tror jag.. eller vit!

HA det gott.
Kram Dessie

Dubbelörn sa...

De här var verkligen snygga! Skulle mycket gärna ha en sådan hemma hos mig :).

Unknown sa...

Vilka ursnygga pallar!!
Finns de som bar pall med?

jag gillar den orangapallen den är skitsnygg!

vet du var man kan köpa såna kuddar som jag visade på bilden.Du skrev att de var billiga!!

kram Anna mylovelythings

Gårdsromantik sa...

Hej Anna - jag säljer de i min butik - fodralet kostar 69:- - visst är det ett bra pris :-)

Kram Maud

toves sammensurium sa...

oj...ikke lett å velge en favoritt...de er jo fine alle sammeni sitt rette miljø!Men grå eller rosa er favorttiene....

Gedigo sa...

Tolix stolarna är för snygga, jag kan inte välja vilken färg som är min favorit,kanske den röda :)

Husprojekt Drömhus sa...

jag hade kört på den vita & köpt en rund fårskinnsdyna fr. ikea & lagt på toppen, snygg brytning mellan mjukt & hårt! Lycka till!

Anonym sa...

Snygga! Svart eller rosa skulle jag valt!

Kram/Mira

Elsa och Helena sa...

Hej Maud! Pallarna är urhäftiga...alla färgerna är snygga men skulle jag välja en färg fick det bli den rosa:)

KRAM Helena

Unknown sa...

Hej Maud
Svårt att välja färg, med det du väljer har alltid passat mej.
Kramar
/Maggan

Rosor och ruiner sa...

Vad mycket fint du har i din butik! Skall sätta mig ner när jag har lite mer tid, och beställa nåt!

Sirpa sa...

Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Vilka snygga och bra substitut för Tolix! Jag skulle väl vara tråkig och välja en vit jag.... .)
Kommer ni att sälja såna??
Kram Annika

spetsar och änglar sa...

Jättefina! Skulle nog välja en vit eller svart.

Ha en fin Lördag
/Heléne

Maria sa...

Säljer du dem? Mycket fina! Jag skulle välja röd eller gul...

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails