onsdag 24 november 2010

Maileg Pixies tomtar nissar och kaninner

Visst är de härliga de enorma pixietomtarna :-)

Hela 120cm - här fru Nissa...

och herr Nisse i röda manchesterbyxor!


Finns också en nissa i rött!

Årets "Bamse" från Maileg i ljuvligt puderrosa!


 

 Mailegs kaniner är väl för underbara - här systrarna Coco - vi har ett fåtal kvar i lager.


Syskonen (de är ganska många ;-) i Pyjamas!


Herr och fru kanin -(tyvärr är hon slutsåld).
Har ni sett färdkosten i fickan. Om ni visste vad jag får springa och leta efter den rackarns moroten i butiken :-) 



Det finns så många söta tillbehör - bla den charmiga dockvagnen!

Kika gärna in i webbutiken för att hitta mer bedårande ting från



9 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

så härliga grisar och nissar du visar idag...kramis semlan

sylvia sa...

ååå de er så herlig å nostalgiske å ufarlige på en måte,
elsker dem,
klem fra sylvia

tindra lite mera sa...

Så väldigt charmfullt alltihopa om jag hade en liten skulle jag kpt den lilla grisen och dockvagnen...men jag får vänta tills barnbarnen kommer:)
kram Katarina

Unknown sa...

Hej

Vilka underbara saker.
Nu önskade jag att jag hade små barn igen.

Ha det bra

Kram

Rebecca sa...

vilka fina ena =)..

Laila sa...

länge sedan jag var här inne hos dig nu vännen.
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har en ny blogg och har alltså flyttat. Du får så väldigt gärna komma dit och hälsa på. Kram Lallis

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag är en stor älskare av Maileg. Jag ska snart ta fram min stora XL nissa från förra året och de andra har redan fått komma fram. Älskar dem. Har en gris jag med.

Kram

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vilka söta nissar å grisar å kaniner! Så gulliga! Ha en underbar helg med tänt ljus för första advent!

Kramar Elin.

Hanna sa...

Oh vilka fina grisar och kultingar! Tycker Maileg's produkter är så fina allihop! :)

Sv: Vi hade rätt bra med folk på våran Black Friday, bättre än jag väntat mig! De flesta butiker hade riktigt bra erbjudanden som lockade folk och det verkade vara en uppskattat påhitt :)

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails