lördag 17 september 2011

Lantlig stil - klädkammare walk in closet boudoir


Jag har alltid drömt om en egen ljuvt romantisk, puderrosa Boudoir ...
 ultrafeminin skall den vara - med mycket rysch och pysch...



Nu har jag hittat den perfekta necessären  
... med fluffiga puderrosa volanger
och stora vackra knäppen med slipade stenar!!!
Tog hem några extra ifall ni är fler som vill ha :)
titta HÄR isåfall


Mormors gamla parfymflacon - med tassel!

hittar du HÄR
Finns i många olika varianter!
 En liten handspegel med rosor och "diamanter"...

Femininaste galgen av vackra pärlor - finns HÄR


Den här vackra mademoisellen vill jag också ha i min Boudoir...


Ett vackert dokument... och

Nu fattas bara rummet ;)


1 kommentar:

Susie på Stjärnarve... sa...

Jag fnissade faktiskt lite för mig själv! Det är tur att man är väldigt krass och praktisk, annars hade man ju velat haft precis samma saker!! Men det är kul att drömma!!!
TREVLIG HELG
Susie

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails