tisdag 3 maj 2011

Brocante - lantlig inredning lantlig stil shabby chic

Vackra tvättställ har alltid fachinerat mig - de här var ett av de vackraste jag sett!

 Tänkte genast på de vackra lyktorna som vi har sålt i butiken - sista såldes precis till en herre med bra smak ;)
 - nu blev jag ju utan igen :(
Nya är beställda!!!

Tänk er lyktan och den här spegeln i mitt framtida badrum ;)

Jag blir mer och mer sugen på färger - dova pasteller ...
Tassbadkar med fristående snirklig kran är ett måste!

De här plåthyllorna var en av mina favoriter på FORMEX mässan - vilket härligt Brocante stuk - passar både utom- och inomhus.
De ljuvliga bilderna kommer från Frances Shultz vackra hem i "Beautiful Homes"

10 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Helt enkelt lovely Maud!!

ulla lindbäck sa...

Mycket fint med mer färg milda fina, inte detta heller jag men mycket mer än vitt,vitt. Skulle mycket väl kunna tänka mig detta, men det kostar att göra om. Hos mig är det färg!
Kram
Ulla L.

Elin sa...

Så fint! Några färgklickar piggar alltid upp!!! ;))

Kramar :)

Jejje sa...

härliga bilder,gardin tipset var ju smart:))
hyllorna var jättefina/kram

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Älskar de färgerna också!Får inte bli ensidigt vitt....
Badkar med tassar; det hade jag i min barndom och tyckte att det var ålderdomligt...Ja, så kan det vara!
Carin

Elsa och Helena sa...

Himmel, det var länge sen jag såg så mycket snyggt samlat på ett och samma ställe. Hyllorna i brocante stil är sååå läckra och jag gillar klockan jättemycket. I ett inlägg under visade du ett grönt avskavt bord som också fick hjärtat att slå snabbare:) KRAM Helena

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Tack för de vackra och inspirerande bilderna! Handfatet är en dröm, sååå vackert!

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en skön kväll!

Annika sa...

Åh så många vackra ting :) Min "vill ha lista" blir bara längre och längre :)

Ha en bra vecka, kram Annika

Dröm vid havet sa...

Kikar in hos dig och kollar på lite prylar...mkt fint!
Nu kan du kika in hos mig på min blogg och titta lite i trädgården...Ha det bra/Carola

Våglyckan sa...

Åååh letar så efter ljuslyktorna!!! Kommer de in igen får du gärna maila mig cats-dogs@live.se
Med vänlig hälsning
Maria

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails