lördag 22 oktober 2011

Gamla oljetryck, änglar,

Nu har jag fyndat ett till oljetryck med Religiöst motiv på Tradera :)

Jag har ganska många på lager - passar perfekt i lilla Kyrkstugan :)

Några änglar ska få flytta in där också 
- den här tycker jag är så fin med sitt lite bistra uttryck.

Den här bedjande ängeln 
har också det där antika nötta utseendet 
som jag tycker passar bra i stugan.

Sist men inte minst måste jag hitta en plats för den här
Tycker den ser precis ut som hämtad från en gammal kyrka.


2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja de grejerna passar i kyrkstugan...ha en skön lördag...kram semlan

Elin sa...

Hej!

Bilden på den stående ängeln ser ut att vara från min blogg... Det går bra att låna den men då vill jag gärna att du länkar vart den kommer ifrån. Mvh Elin

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails