fredag 16 mars 2012

shabby chic stuga

Vårsolen är verkligen givmild idag :)

Då längtar man till torpsommar!
Det här fantastiska "minislottet" har ni kanske sett tidigare
foton från New York Times
Jag kan aldrig se mig mätt på det...
Så mycket vackert på så liten yta ... S U C K...

detaljer...


Var en romantisk historia om mannen i hennes liv som uppfyllde hennes önskan ...
någon som har läst den - för jag hittar den inte nu...
Nu har jag lite mer modesta krav :)
Kanske min gubbe kan slänga ihop en sån här söt dockhusvariant :)))
Har på ingående en underbar ny fransk leverantör som skulle passa bra i den ljuvliga stugan.
Spegeln finns redan i butiken och massor med annan fransk romantik läggs upp mest varje dag :)

Kika in


HÄR
 så du inte missar något!

4 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Ja vilken drömmstuga .. Ett sagoslott.. Gulligt ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Helena sa...

Ljuvligt! Här är adressen till artikeln om henne och hennes dröm i New York times om någon vill veta mer; http://www.nytimes.com/2010/06/24/garden/24cottage.html?pagewanted=1&_r=1

Även Sandys blogg är värd ett besök, så mycket vackert för ögat!

http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.se/

Kram Helena

Marie Soderberg sa...

ja det här är fint..jag har tom henne i mitt nätverk..hahah emn minns inte namnet nu..helt sjukt ju..vilket dålig tminne man kan ha..men visst e huset fint

Marie Soderberg sa...

ahh titta Helena har länkat.ser det nu...

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails