torsdag 29 mars 2012

Takkrona kristallkrona

Har ni sett vilken stor och läcker takkrona 
som är jag precis fått hem till butiken!
Antikguld åt det lite rostiga hållet.
Den finns även i antiksilver!
Vi har även hemma en silverfärgad rokokokrona.

Blir så glad varje gång jag hittar en vacker kristallkrona i silver!
Vet att det är många som letar efter dem.
Den här söta kronan tillhör en av våra storsäljare 
nu har vi fått påfyllning av den!


Nu är den slut hos leverantören - men jag har kvar några på lagret
Passa på att kika in HÄR om du också vill ha en stilig krona!


8 kommentarer:

Hanna sa...

Så jätte fina.
Kram
HAnna

skifferhuset sa...

Hej! Kul att du hittade till min blogg! Vilka läckra lampor du säljer, får kolla runt i din butik! Ja jag bor i ett lite annorlunda hus, finns bara detta i hela Sverige, huset är från 1799, själva gården från medeltiden! Kram Iréne

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Hej Maud! Jag såg att du har ett lusthus kvar i svart, tänkte komma in i helgen och titta på det om det går bra?
hälsningar
/Karin

Othilia sa...

Tack för din kommentar hos mig.
Nu är jag här och tittar på så fina kristallkronor. Ojojoj vad fina, och vilken trevlig blogg.
Hälsningar
Othilia

Vikeskärs hem och ting sa...

Ja tyvärr, sötningsmedlet i triggar igång sötsuget :(
Trevlig fredag, Annika

Dröm vid havet sa...

Hej!
Nu tittar jag in hos dig här på nätet...det var ett tag sen jag besökte butiken. Ha en bra helg!

Maria sa...

Å gud så läckra lampor..."kronor". Det är så läckert.
Önskar dig också en riktigt GLAD PÅSK ! Kram från Maria

Akissfromthepast sa...

hej! härliga lampor- och du har jättefint blog! de var roligt att du besöket på min blog :)

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails