onsdag 26 mars 2008

Ny bloggare


Hej!
Jag är en ny bloggare som älskar gamla faluröda gårdar och deras inredning.
Hämtar mycket inspiration från internet och kan lätt surfa bort någon timme i jakten på den perfekta kakelugnen eller något liknande.
Har precis upptäckt bloggvärlden - vilken fantastisk källa att ösa ur.
Skall försöka dela med mig av mina erfarenheter från den gamla norrbottensgård som vi bygger upp från grunden. Jag har även en gårdsbutik på gården som vi bor på. Där säljer jag inredningsprylar som passar den som gillar lantromantik med madonnor, fattigmanssilver, rostiga trädgårdsurnor, luffarslöjd, spetsgardiner mm mm.
Just nu ligger butiken i vintervila men i maj öppnar vi igen!

4 kommentarer:

Vända blad sa...

Vad roligt att du har kommit igång med din blogg, den är verkligen fin! Var har du din gårdsbutik, jag blir jättenyfiken..?
Lycka till med bloggandet!
Hälsn. Maria

Anonym sa...

Vad kul att du tittade in på min blogg, jag kommer att besöka dig och se hur det går med huset, kanske jag besöker din butik någon gång eftersom jag inte bor alltför långt bort.
mvh Susanne

Vit Spets sa...

Välkommen!
Är oxå en ny bloggare & upptäckt att vi har underbara kreativa människor runt omkring oss.
Blir nyfiken ang gårdsbutiken återkommer gärna fler gånger.
Siv

Margareta sa...

Vad mysigt att läsa och titta på dom fina bilderna här på din blogg.
Lycka till med det vackra huset. Blir förstås nyfiken på var du handlar engelska tyger så billigt. Kanske genom din affärsrörelse.
Kommer gärna igen.Hälsa vackra Lule
Margareta

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails