torsdag 14 maj 2009

House doctor CLV och Strössel designs nya orkidé


Äntligen är den åter - den franska antiksilverfärgade kyrkokandelabern med VITA porslinsrosor från House Doctor!
Ser riktigt antik ut!

Glasklockan med CLV monogram följde också med på leveransen.

Nya luffarlöjdsunderlägg är också på väg från Danmark...

Clv gardiner med knytband i Linnefärg finns nu i webbutiken.



Vintagekorgar i en mängd olika modeller ( 1-4, mailbox, tidningskorg mm mm) - jag lägger upp dem i webbutiken i morgon - fredag.

Strössel design har gjort det igen!
Min favorit pelargonen har fått en syster -
ORKIDÉ



Äntligen vet jag vilket insynsskydd jag skall ha i "salen".
Finns också i webbutiken som Nyhet!

36 kommentarer:

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Gomorron Maud!
Åhh så fina saker som kommer in, dax för ett besök snart igen tror jag bestämt;)
Kommer du ihåg att jag skulle ha en glasklocka??
Må gott du glada!
Kramar Camilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

halloj där!

åå så mycke fint du har fått in igen....smälter som smör i solsken...hihihihihi...

Kram Nilla

Unknown sa...

Hej

Vilka fina saker som kommer in synd bara att alla ska vara tvungna att fylla år dessa två månader. Har länge suktat efter ljusstaken.
Ha en underbar dag
Kram

Les Cotrions sa...

Waw! hey are stunning!I love the cloche and the curtains...so lovely!
Warm greetings
Vale

hemma hos lilla mej sa...

vilka fina saker du har fått hem.Det är en mysig årstid nu.Ha en underbar dag kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där! Jag har inte varit och inhandlat "mina stolar" - funderar av och till eftersom jag vill ha dem i stugan och där är det timmer som gäller och då måste jag lasera dem men det vore kanske lite annorlunda. Nu har jag kanske väntat för länge. Åker kanske förbi idag när jag far till Boden.
Korgarna gillade jag, ja även ljusstaken.....;-)
Ha det!
Syns snart!

STENLYCKA sa...

Vilka fina saker du har fått in måste in och kolla.
Ha en bra dag här regnar det idag.
KRAM

hagagården sa...

Oj va fin den är ljusstaken!!1kram
ninni

Vit som snö sa...

Vilka härliga varor! Den kandelabern fick jag av mannen i födelsedag, gissa om jag blev glad! Den är ljuvlig!
Glasklockan var inte alls tokig.
Jag är superdupernöjd med paketet jag fick häromdagen, det lär visas på min blogg!
Jag ska mäta stolsitsarna sen mailar jag måtten till dej!
Kram Cilla

Vit som snö sa...

Kom på ett litet tips. Gå in på Drömmar av silver o kolla in träskorna hon köpt! Som ljuvliga karameller. Ett bra alternativ till Calou.
Kram Cilla

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

En sån oxå!!;) För visst är det den stora?
Kramar!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mycket fint som vanligt, kandelabern är ju en önskesak förståss. Men nu går det ju i kaniner!
Kram till dig
AnnaMaria

MiaMaria sa...

Hej!

MAssor av fint det kommit....

HA´en bra dag!
MiaMaria

Kallholmen sa...

Du visar så mycket fint, måste få besöka dig snart.
Otroligt roliga insynsskydd!
Kram carolina

Unknown sa...

Så mycket fint du har fått in igen! Ha det så gott. Kram Lenita

Älskade pion sa...

Hej!
Vad roligt att du tittade in på min blogg och att du lämnade en kommentar.Välkommen tillbaka!Nu ska jag gå in och titta i din webbutik,verkar vara helt underbara grejer där.Ha det så gott!
Kramar
Ulrika

Floras Kulle sa...

Hej Maud!
Här är det full rulle som vanligt märker jag, ville bara kika in och önska dig en trevlig helg!
Tack för tipset om "Vitt & Vältummat", jag gjorde en avstickare även dit och tittade runt... Så fint!
Haha, den 5:e Augusti landar vi på Kallax för ett tvåveckors besök, då kommer vi ut till dig någon dag!
KRAM:
Annette

Anna-Lena sa...

Hej Maud,

vad roligt att du tyckte mina rosa träskor från "inga from sweden" var fina. Jag har lite svårt att svara på frågan ang. rymlighet över vristen men kan försöka mäta diametern kring öppningen när jag är på jobbet!
Kram Anna-Lena

Elisa Day sa...

Vilka vackra saker! Var till Luleå igår och sen på eftermiddagen tog jag en promenad i kyrkbyn, gick förbi din butik fast jag visste att den var stängd. Så nära men så långt ifrån :) Hoppas jag nästa gång kan pricka in när du har öppet. Kram

Stina sa...

Det där insynsskyddet gillar jag.:-)

Jodå gumman...pelargonen kommer snart på bild.:-) Kramis

Stina sa...

Du förresten kråkan. Såg du att jag lade en kommentar om att du kom på tredje plats? Jag måste ju ha din adress ju.;-) Kramis

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Oj så mycket fint du har fått!
Jag är på jakt efter en glasklock till min vän i 25-årspresent. Ska nog beställa den av dig i morgon. Och lite annat smått och gott också. Hihi.

Kramar L

Villa nöystu sa...

Underbara house doctor. Tänk att en av de där kandelabrarna är min, men ändå inte...
kanske jag tar paket och springer iväg innan de hinner öppna... det skulle vara nåt!

CLV- just love it!

Må bäst,
kram Petra

Lyktor och Tyg sa...

Hej Maud
Gardinerna är jättesnygga. Skulle jag kunna tänka mig att ha i vardagsrummet.

kram Kristina

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du har fått in. Får ta och titta in i butiken i helgen igen.

Kram Ullis

Tidsmästarinnan sa...

Hej Maud!
oj oj oj... mycket mycket snyggt!

Orkidén var ju klockren! Och en sån där glasklocka har jag minsann suktat efter i inredningstidningarna nu på sistone.
Hoppas allt är bra med dig, vad kul det vore att få kika in i din butik på "riktigt" alltså...
Stor kram
Susanne

Elisabeth, anyhow.se sa...

Många TJUUUUSIGA klassiker på väg in i er butik! :)

Rosa Hemmet sa...

hello Maudan!

Vilket mysigt place ni skaffat er alltså. jag vart grymt inspirerad till å bo i kyrkbyn, upptäckte att det fanns en massa lägenheter där. Ska bara försöka övertala sambon att det är dit vi ska när det är dax för större yta :)

Har du sett vilken uppslutning det är på tävlingenom den fina skålen jag köpte hos dig? :) En hel del som klickar vidare till dig har jag sett! Kul kul!

Kommer snart på kik igen, måste köpa fler roliga smycken o så! :)

Ha det fint

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kaninerna har landat..fniss. Tur att jag tog tre, skulle varit svårt och skiljas från en sån! Och det är du som är så snäll och Go, tusen tack för den underbara gåvan.
Nu åker vi till ön, ska öppna för sommaren. Kommer visa kaninerna och min fina skylt på torsdag nästa vecka. Tävl. kommer lite senare.
Tusen tack och stora Värmlandskramen till dig
AnnaMaria

Nicole sa...

Oj så mycket fint du fått in! Kandelabern funderade vi på, men tog inte in den. Den är jättefin! Glasklockorna har hela tiden en styrkande åtgång likaså CLV-textilierna.
Ha en skön helg!

Sjabbig men chic sa...

Godkväll Maud!
Som vanligt: ALLT är fint.

Kram Lisa

Floralis sa...

Halloj!
Nu har hon shoppat lös igen ser jag... : ))
Jag såg din annons i tidningen Luleå/Boden Turistmagasin. Den är sååå fin. Perfekt Maud! Du ska köra den stilen på marknadsföring... : ))
Jag har lite funderingar men det kan jag ta med dig vid tillfälle. Jag kommer förbi någon dag här snart.
Ha det gott!
Kram: Anneli

marianaskeramik sa...

insynsskydden är ju hur läckra som helst!!
ha en trevlig helg
marianaskeramik

HOUSE of MANDY sa...

Va mycket fina saker! :) Den där glaskupan är helt ljuvlig.

/Amanda

Hjärtat Mitt sa...

Det är inte hälsosamt att titta in här :)
Men kan inte låta bli.

Ha en skön helg!
Kram Mari

Gummans Trädgård sa...

Kul att du gjorde en bloggkoll hos mig.
Ska ta mig tid att titta på alla läckra ting du har på bloggen.
Trevlig helg.
Ann.

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails